woensdag 31 juli 2013

C,C & C challenge # 44 ~ animals

Goede namiddag iedereen

Vandaag een vrije dag dus is er tijd om een beetje te  freubelen. Ik doe de eerste keer mee aan de Chocolate, Coffee,& Challenge . De opdracht was een dierenkaart te maken. Dit is de mijne geworden :



Het papier is van DCWAV, van de butterflies serie. Het chipboard vlindertje is ook van die lijn. Het kaartje heb ik met een Fiskars pons bewerkt. De kruisjessteken is een stempeltje van Lili of the Valley. De tekst adorable is een rub-on die ik nog liggen had. Bovenaan heb ik de hoekjes afgerond met de SU hoekenpons.

Geniet nog van jullie woensdag,
Liefs,
Ilse
X

1 opmerking:

  1. Very pretty! Love that patterned butterfly! Thanks for joining us for the "Animals" Challenge at CC&CC this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten, ik vind het heel leuk om te lezen.
Liefs,
Ilse