woensdag 12 juni 2013

Happy birthday wishes

Goede avond iedereen


Wat een zwoel en plakkerig weertje vind ik het vandaag. Echt laf buiten. Nu waait er wel een fris briesje, heerlijk wat verkoeling.



Vandaag wil ik nog een verjaardagskaartje laten zien in heel frisse kleurtjes. De basis is een gele kaart die ik van een Mylosetje nog ergens liggen. Ik heb de hoekjes afgerond met de SU pons. Dan heb ik het groene Polka Dot papier genomen en eveneens de hoekjes afgerond. De stempel komt van The best of everything, gekleurd met de SU markers. Een grote troef van deze markers is dat je op de stempel kan kleuren! De tekstvis van de Petite Pairs reeks. Als afwerking enkel 1 knoop met wat jutte er door.



Lekker zomers he!




Bedankt om langs te komen.

Groetjes,
Ilse x

4 opmerkingen:

  1. Leuk, fris kaartje Ilse!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ilse,

    Ik moet met schaamrood op de wangen bekennen, dat ik geen idee meer heb, van die info van de konijnen toen of wat uw vorige blog was. Sorry.

    Leuk kaartje..

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je kaartje leuk! Ik heb het stempel en de stiften van SU ook, maar doe er eigenlijk veel te weinig mee. Tijdgebrek. Heb net drie toetsen nagekeken en morgen komen er weer twee. Laatste lesweek, dus het einde is in zicht.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten, ik vind het heel leuk om te lezen.
Liefs,
Ilse